Lista zajęć Hanna Meijer Angielski z Letterland dla klas 1-3 - Radosna
Angielski z Letterland dla klas 1-3 - Radosna
Kategoria
Opis
Nazwa zajęć: Angielski z Letterland dla klas 1-3
Instruktor: Hanna Meijer
Wiek: 7-9 lat (1-3 kl)
Dzień i godzina zajęć: poniedziałek i środa, godz. 15:10-15:55
Koszt: 2 x tyg. 180 zł /m-c
Możliwość skorzystania ze zniżki 50% na jedne wybrane zajęcia po okazaniu w Recepcji CKW: Karty Dużej Rodziny. Zniżka nie obowiązuje na zajęciach indywidualnych oraz innych - wymienionych w Regulaminie zajęć.
Opis zajęć
Angielski dla dzieci w wieku 7-9 lat multisensorycznie i metodami TPR bryryjskiego programu LETTERLAND, który jako jedyny w Polsce wyjaśnia zasady pisowni języka angielskiego przez proste bajeczki o literkowych postaciach. Umiejętności, jakie nabędzie uczestnik zajęć to prawidłowe rozpoznawanie liter i przypisywanie im odpowiednich dźwięków języka angielskiego, płynne czytanie i poprawne pisanie w języku angielskim, rozwój słownictwa, swoboda wypowiedzi po angielsku.
Instruktor: Nazywam się Hanna Meijer i od 2000 roku nauczam języka angielskiego. Moje doświadczenie zbierałam, pracując w placówkach brytyjskich, tj. np.: The British School of Warsaw, The International British School in Cairo oraz jako trener programu Letterland, a moimi uczniami były dzieci różnych narodowości. W konsekwencji nauczam w sposób uwzględniający wielokulturowość i indywidualność dzieci. Adekwatnie do ich potrzeb i możliwości stosuję metody nauczania sprawdzone w wychowaniu przedszkolnym, tak w Wielkiej Brytanii, jak i Polsce. Na moich zajęciach dzieci mają okazję tańczyć, śpiewać, wykonać prace plastyczne, grać w edukacyjne gry karciane, planszowe, grupowe itp. Rodziców i opiekunów zachęcam do pozostania na zajęciach do czasu, aż ich dziecko nabierze pewności siebie i odwagi do samodzielnego uczestniczenia.
Dlaczego warto w dzieciństwie uczyć się języków obcych?
Każdy z nas rodzi się z predyspozycją nauczenia się płynnej wymowy każdego języka świata. Jednak z wiekiem stopniowo tracimy tę umiejętność, gdyż ćwiczymy swoje zdolności tylko w języku, w którym posługują się nasi najbliżsi. Proces ten możemy zahamować przez wczesne wyeksponowanie wobec innych języków niż ojczysty, zatem warto naukę języka obcego zaczynać jak najwcześniej. Ponadto psycholodzy dowodzą, że dzieci dwujęzyczne mają lepsze wyniki w nauce w przedmiotach ścisłych, gdyż operowanie dwoma językami podobne jest do operowania symbolami matematycznymi i powoduje uaktywnianie obu półkul mózgowych jednocześnie. Zatem nauka języków obcych w dzieciństwie to wielka inwestycja w przyszłość.