Lista zajęć Ewelina Samul Zimowe Keep on Dance - Kolegiacka
Zimowe Keep on Dance - Kolegiacka
Kategoria
Opis
Nazwa zajęć: Zimowe Keep on Dance
Wiek: 8-17 lat
Dzień i godzina zajęć: 10.02 - 15.02.2025 r. (od poniedziałku do soboty)
poniedziałek - piątek - ul. Kolegiacka 3:
grupa 1 w godz. 17.00-18.30: poziom open - dla wszystkich w wieku 8-12 lat
grupa 2 w godz. 18.30-20.00: poziom średnio- i zaawansowany - dla osób w wieku 13-18 lat
sobota - ul. Kolegiacka 3:
grupa 1 w godz. 12.00-13.30: poziom open - dla wszystkich w wieku 8-12 lat
grupa 2 w godz. 14.30-16.00: poziom średnio- i zaawansowany - dla osób w wieku 13-18 lat
Koszt:
120 zł / tydz. (płatność do 27.01.2025 r.)
Na warsztaty zniżka nie obowiązuje.
Zapisy od 20.01.2025 r. od godz. 9:00 poprzez stronę: www.strefazajec.pl
Plan zajęć:
10.02 (poniedziałek) - JAZZ DANCE i TECHNIKA FOSSE: Kamila Kwietniewska
11-12.02 (wtorek-środa) - FLOORWORK I PARTNERING: Łukasz Czapski
13-14.02 (czwartek-piątek) - TANIEC WSPÓŁCZESNY I IMPROWIZACJA: Gosia Kowalczyk
15.02 (sobota) - JAZZ FUSION, CHOREOGRAFIA: Ewelina Samul
Instruktorzy:
Kamila Kwietniewska - tancerka i choreograf, specjalizująca się w stylu theater jazz oraz Fosse style. Twórca projektu musicalowego "Spotlight", realizującego autorski trening „Fosse & theater jazz". Obecnie reprezentowana przez jedną z najbardziej prestiżowych agencji talentów na świecie - DBA Talent Agancy. W 2024 roku miala swój debiut w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w operze "Czarna Maska" , współpracując z legendami światowej sceny - reżyserem ODavid'em Pountney oraz choreografką . Ostatnie dwa lata spędziła na kontraktach Cruise Ships, tańcząc i podróżując po świecie z Belinda King Creative Productions aboard Color Magic oraz Aida Nova. Związana z dwoma teatrami muzycznymi w Polsce: od 2021 tancerka w spektaklu "Pretty Woman" wystawianego na deskach Krakowskiego Teatru Variette, a w latach 2020 - 2022 tancerka w obsadzie spektaklu "Aida", w Teatrze Muzycznym Roma w Warszawie.
Regularnie szkoli się w "Fosse style" w Fosse Verdon Legacy w NYC (2019 - 2022). Wcześniej, w 2019r., ponad pół roku spędziła w Nowym Jorku oraz Los Angeles, szkoląc się i współpracując z choreografami i gwiazdami brodwayowskich scen jak Dana Moore, Jane Lanier, James Kinney, Debbie Roshe, Karla Puno Garcia, Sara Brians, a także Josh Assor, Lane Napper, Jason Williams, Brian Friedman czy Yanis Marshall. To właśnie w NYC narodziła się idea przeniesienia amerykańskiego treningu tanecznego „musical theater" do Polski.
Link do video: https://www.youtube.com/watch?v=vZId64oY8ZQ
Łukasz Czapski - to doświadczony tancerz, performer i nauczyciel tańca. Swoją taneczną drogę rozpoczął od nauki bboying'u, zdobywając doświadczenie i uczestnicząc w licznych międzynarodowych zawodach. Współczesne techniki tańca zgłębiał na Uniwersytecie Antona Brucknera w Linzu, który ukończył z tytułem w zakresie tańca współczesnego. W swojej karierze artystycznej Łukasz współpracował z uznanymi choreografami i zespołami, m.in.: Janem Lauwersem, Paulem Blackmanem, Jiananem Qu, Hyginem Delimatem, SILK Flügge Company, Ákosem Hargitai i Bertem Gstettnerem. Jego doświadczenie sceniczne obejmuje występy na prestiżowych festiwalach i w teatrach, takich jak: Impulstanz Festival, Staatsoper Wien, Tanztage Linz, Fringe Edinburgh czy Gdańsk Dance Festival. Jako nauczyciel tańca Łukasz od lat prowadzi warsztaty i zajęcia w ośrodkach takich jak Uniwersytet Antona Brucknera, Musik und Kunst Wien, Tanzquartier oraz Tanz die Toleranz Youth Dance Company w Wiedniu. Specjalizuje się w pracy z różnorodnymi grupami – od młodzieży, przez dorosłych, po profesjonalnych tancerzy – dostosowując program zajęć do poziomu i potrzeb uczestników. W swojej pracy Łukasz kładzie nacisk na rozwój techniki, jakość oraz eksplorację ruchu Jego warsztaty to przestrzeń do poszukiwania własnego stylu i odkrywania możliwości ciała.
Link do video: https://www.youtube.com/watch?v=w0tDy8IORRY
Gosia Kowalczyk - tancerka, performerka. Ukończyła prestiżowy międzynarodowy program Dance Journey w Kibbutz Contemporary Dance Company. Jest absolwentką Akademii Sztuk Teatralnych Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu, współtwórczynią i wykonawczynią monodramu dyplomowego „Polowanie na sarnę" (reż. Anna Piotrowska), za który zdobyła I nagrodę na XIII Tyskim Festiwalu Monodramu MoTyF. Swoją choreografię solową „somnambulizm"(chor. Kacper Mucha), zaprezentowała m.in. na Gdańskim Festiwalu Tańca w ramach Solo Dance Contest, MOVE Festival w Zielonej Górze oraz Festiwalu Tańca Współczesnego „Pamięć miasta" w Częstochowie. Występowała także m.in. w: „N/EBO" (reż. Anna Godowska), „Witkacy" (reż. Włodzimierz Kuca) oraz w nagrodzonym „Złotą Maską" spektaklu „Orfeusz" (reż. Włodzimierz Kuca). Stale rozwija się biorąc udział w wielu warsztatach tanecznych m.in. w Batsheva Dance Company w Izraelu, jak również z zakresu sztuk performatywnych, wzbogacających jej świadomość artystyczną.
Link do video: https://www.youtube.com/watch?v=RHCK3LQ0fyk
Ewelina Samul - pomysłodawczyni i choreograf uhonorowanego wieloma tytułami zespołu tanecznego Keep On Dance działającego przy Centrum Kultury Wilanów od 2009 roku. Dyplomowany choreograf sceniczny i instruktor technik tanecznych, a także instruktor metody Pilatesa. Absolwentka polonistyki ze specjalizacją teatrologiczną. Tańczy od 4. roku życia. Jest kilkukrotną mistrzynią Polski w modern dance i jazz dance oraz wicemistrzynią świata federacji IDO. Uczestniczyła w warsztatach z różnych technik tańca w Polsce i zagranicą (m.in. Londyn, Kanada, Niemcy, Czechy, Słowenia). Szkoliła się u uznanych w środowisku międzynarodowym choreografów i tancerzy . Przez 12 lat była tancerką Formacji Tańca Nowoczesnego i Alternatywnego Teatru Tańca „LUZ". Występowała w musicalach m. in. we Francji i Japonii. Tworzyła reżyserię oraz ruch sceniczny do spektakli warszawskich teatrów akademickich (m.in. Uniwersytetu Warszawskiego), spektakli ogniska teatralnego Teatru Ochoty, musicali w Teatrze 6. Piętro oraz na potrzeby pokazów komercyjnych czy teledysków. Jest performerką i reżyserem spektakli improwizowanych dla warszawskiej elity muzyków jazzowych, łączących muzykę, taniec, obraz, słowo oraz nowoczesne techniki wizualizacji o nazwie „Flash Mob Orchestra". To właśnie taniec pozwala jej łączyć doświadczenie zdobyte na różnych polach artystycznych. Naukowo zajmuje się pojęciem intertekstualności i intersemiotyczności. Stąd też zamiłowanie do tworzenia choreografii opartej o inspirujący motyw przewodni. Jest autorką projektu, opartego na technice tańca współczesnego i improwizacji„Da(llia)nce"), który został wyróżniony w konkursie choreograficznym przez Théâtre de la Ville w Paryżu.