Lista zajęć XXX Krakowski Turniej Wiedzy o Mitologii i Antyku

XXX Krakowski Turniej Wiedzy o Mitologii i Antyku

Kategoria

sztuka / inne

Opis

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu XXX Krakowski Turniej Wiedzy o Mitologii i Antyku jest:
    Centrum Kultury Podgórza w Krakowie z siedzibą ul. Sokolska 13, 30-510 Kraków, wpisane
    do rejestru instytucji kultury, prowadzonego przez Gminę Miejską Kraków, pod numerem 3,
    NIP 675- 10-00-363.
    § 2. Zasady uczestnictwa
  2. W konkursie mogą brać udział wszyscy zainteresowani, uczniowie szkół podstawowych
    oraz szkół średnich. Udział w teście wiedzy i w konkursie recytatorskim jest płatny.
  3. Przesłanie zgłoszenia na konkurs jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na udział w
    wydarzeniu na zasadach określonych przez Organizatorów w niniejszym Regulaminie.
  4. Zgłoszenia do poszczególnych kategorii konkursowych są dwuetapowe. Uczestnicy
    zgłaszają się on-line za pośrednictwem systemu Biletyna, gdzie wyrażają zgodę na przetwarzanie
    danych osobowych oraz akceptują niniejszy Regulamin. Prosimy o wpisane w uwagach
    kategorii konkursowych, w których uczestnik będzie brał udział. Drugim etapem jest
    umówienie terminu przeprowadzenia testu wiedzy, umówienie terminu recytacji konkursowej,
    przesłanie pracy plastycznej, fotograficznej lub literackiej.
    § 3. Kategorie konkursowe
  5. Test wiedzy
    1.1. Opis konkursu:
    Test wiedzy obejmuje:
    • szkoły podstawowe klasy IV-VI – 100 pytań z mitologii greckiej
    • szkoły podstawowe klasy VII-VIII – 80 pytań z mitologii greckiej, 10 pytań z mitologii
      rzymskiej, 10 pytań z kultury antyku
    • szkoły średnie – 40 pytań z mitologii greckiej, 10 pytań z mitologii rzymskiej, 50 pytań z
      kultury antyku
      Pytania opracowane są na podstawie:
    • „Mitologii” Jana Parandowskiego
    • podręcznika „wspóln@historia”, rozdział Starożytność – dostępny on-line:
      https://epodreczniki.pl/b/wspolnahistoria/PGlKcYnFp
    • podręcznika „Kultura i życie”, rozdział Antyk – dostępny on-line:
      https://epodreczniki.pl/b/kultura-i-zycie/PMKA8lLtM
      1.2. Terminy: testy zostaną przeprowadzone stacjonarnie w terminach:
      6-10.11.2023 r.
      1.3. Istnieje możliwość przeprowadzenia testów konkursowych w instytucji delegującej
      uczestników. Wymaga to wcześniejszego zgłoszenia.
      1.4. Zgłoszenia: zgłoszenia do testów przyjmujemy on-line za pośrednictwem systemu
      Biletyna: https://www.strefazajec.pl/course/view/id/42426, w nieprzekraczalnym terminie do
      30.10.2023 r. Następnie prosimy o mailowe zgłoszenie grup do przeprowadzenia testu –
      zgłoszenie powinno zawierać proponowany termin, informację o kategorii wiekowej, liczbie
      uczestników, instytucji delegującej.
      1.5. Opłata: udział w testach jest płatny 5 zł od osoby. Płatności dokonuje się on-line za
      pośrednictwem systemu Biletyna: https://www.strefazajec.pl/course/view/id/42426 lub w
      Punkcie Informacyjnym Centrum Kultury Podgórza.
      1.6. Informacji udziela: Karolina Opatowicz, Dział Organizacji Imprez i Edukacji,
      karolina.opatowicz@ckpodgorza.pl, tel. 12 656 36 70 wew. 25
  6. Konkurs recytatorski „Proza i poezja antyku” – recytacja indywidualna lub inscenizacja
    2.1. Opis konkursu: Uczestnicy prezentują: poezję, fragment prozy autorów antycznych, lub
    utwory inspirowane kulturą antyczną. Czas trwania recytacji indywidualnej: do 7 minut,
    inscenizacji do 30 minut. Przesłuchania konkursowe odbędą się 13-14.11.2023 r. w godz.
    9.00 – 15.00.
    2.2. Zgłoszenia: zgłoszenia przyjmujemy on-line za pośrednictwem systemu Biletyna, w nieprzekraczalnym terminie do 8.11.2023
    r. Następnie prosimy o mailowe zgłoszenie grup do przeprowadzenia przesłuchań –
    zgłoszenie powinno zawierać proponowany termin, informację o kategorii wiekowej, liczbie
    uczestników, instytucji delegującej.
    2.3. Przesłuchania konkursowe zostaną zorganizowane tak, aby ograniczyć kontakt
    uczestników z różnych instytucji delegujących.
    2.4. Opłata: udział konkursie recytatorskim jest płatny 5 zł od osoby, 15 zł od grupy
    inscenizującej. Płatności dokonuje się on-line za pośrednictwem systemu Biletyna lub w Punkcie Informacyjnym Centrum
    Kultury Podgórza.
    2.5. Informacji udziela: Karolina Opatowicz, Dział Organizacji Imprez i Edukacji,
    karolina.opatowicz@ckpodgorza.pl, tel. 12 656 36 70 wew. 25.
  7. Konkurs plastyczny – Atena we współczesnym świecie
    3.1. Opis konkursu: w ramach konkursu przyjmujemy prace plastyczne wykonane w
    dowolnej technice płaskiej i fotografie (wydrukowane), nieprzekraczające formatu A4
    przedstawiające współczesną interpretację wizerunku bogini.
    3.2. Zgłoszenia: zgłoszenia przyjmujemy on-line za pośrednictwem systemu Biletyna, w nieprzekraczalnym terminie do
    09.11.2023 r. W uwagach prosimy o wpisanie numeru szkoły uczestnika. Prace należy
    dostarczyć do Punktu Informacyjnego Centrum Kultury Podgórza do 14.11.2023 r. Prace
    należy opatrzyć metryczką.
    3.3. Informacji udziela: Karolina Opatowicz, Dział Organizacji Imprez i Edukacji,
    karolina.opatowicz@ckpodgorza.pl, tel. 12 656 36 70 wew. 25.
  8. Konkurs literacki
    “ I oto, pomna przestróg, widzę i widzę wokół rzeczy pełne harmonii, świateł, przepięknych
    form i szlachetnego umiaru. Żaden nie zbliża się sztorm, fala jest płaska jak szkło i już nie
    pęknie. To spokój”. - Autorka: Zuzanna Ginczanka - fragment z wiersza pt. Powrót.
    4.1. Opis konkursu: w ramach konkursu przyjmujemy teksty literackie zainspirowane cytatem
    z wiersza pt. Powrót - autor Zuzanna Ginczanka.
    Praca nie może być dłuższa niż 2 strony A4, Times New Roman 12 pkt.
    4.2. Zgłoszenia przyjmujemy on-line za pośrednictwem systemu Biletyna, w nieprzekraczalnym terminie do
    09.11.2023 r. W uwagach prosimy o wpisanie numeru szkoły uczestnika. Prace literackie
    należy dostarczyć do Punktu Informacyjnego Centrum Kultury Podgórza do 14.11.2023 r. lub
    wysłać mailem na adres: karolina.opatowicz@ckpodgorza.pl.
    4.3. Informacji udziela: Karolina Opatowicz, Dział Organizacji Imprez i Edukacji,
    karolina.opatowicz@ckpodgorza.pl, tel. 12 656 36 70 wew. 25.
    § 4. Finał konkursu
  9. Finał konkursu odbędzie się w następujących terminach:
    • 27 listopada, godz. 11.00 – szkoły podstawowe
    • 27 listopada, godz. 14.00 – szkoły średnie
  10. Finał konkursu (rozdanie dyplomów i nagród) odbędzie się w siedzibie Centrum Kultury
    Podgórza
    przy ul. Sokolskiej 13 (sala widowiskowa).
    § 5. Postanowienia końcowe
  11. Uczestnicy lub ich opiekunowie prawni rejestrują się do konkursu za pośrednictwem
    systemu Biletyna. Dla potrzeb konkursu wystarczy założenie jednego konta dla jednego
    uczestnika i jedna rejestracja do konkursu.
  12. Uczestnicy lub ich opiekunowie prawni wyrażają zgodę na publikację nagrodzonych
    utworów.
  13. Nadesłane prace w ramach konkursu plastycznego i fotograficznego nie będą zwracane.
  14. Nagrody nieodebrane w dniu uroczystego finału konkursu stają się własnością
    Organizatora.
  15. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego regulaminu w
    wypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń, mających wpływ na
    organizację konkursu.
  16. Informacji udziela: Karolina Opatowicz, Dział Organizacji Imprez i Edukacji,
    karolina.opatowicz@ckpodgorza.pl, tel. 12 656 36 70 wew. 25.

Instruktor

Brak przypisanego instruktora

Lekcje

Brak ustawionych lekcji

Recenzje

brak recenzji

Inni klienci oglądali również